Tuesday, January 1, 2008

selamat datang 2008

assalammualaikum...

2007 dah pergi datang pulak 2008..Alhamdulillah masih lagi diberi peluang untuk hidup di bumi ALLAH ini..dan aku masih lagi macam ni...tak habis lagi belajar..mudah-mudahan tahun ni membawa berkat dalam hidup aku..kawin??malas dah nak pikiaqqqq hehehe... tak pa..dah nak dekat exam ni..moga2 dapat lah yang terbaik lebih baik lagi dr tahun lepas..abah kata mudah-mudahan dapat jayyid jiddan..amin... semangat pulak ni..tak sabar nak balik baca buku..ehehehe cam poyo jer cik nurul???tadi tgk blog kawan2 best la blog dorang..tak retinya aku nak jadi baik cam dorang..ehh jahat sangat ker aku ni??tak lah sikit jer..
semuanya bagus2 belaka..malu pulak..tapi tak per la..tu cara dorang..ni cara aku...

aiseh asyik membebel jer kat dlm ni..tak tau sape yang bace..so ok lah yer..banyak benda lagi nak buat.. kepada semua pembaca...jangan lupa doakan saya setiap kali anda berdoa..nak exam sabtu ni..sampai la 16/1 ni...doakan yer..doakan tau...jangan lupa doa.jumpa lagi bye..muahhhsss

cik nurull..ko dah umor 27 ker thn ni?

No comments: