Thursday, April 3, 2008

menci!!!!

warghhhh tertekan dengan keadaan macam ni..smlm jumpa pakwe lama(tak der la putus pun lagi)..siot betul!!dia wat tak kenal pun..bukan nya dh clash pun tapi mmg dia nak clash kut??sok sek sok sek sok sek..apa lagi aku meleleh lah air mata ni..bongok betul la ko ni nurul..nak nangis apanya..cuba cakap= aku tak heran dah la..bukannya tak leh hidup kan??ALLAH kan ada?ALLAH akan bantu kita..moga2 ALLAH sj yang balas balik segala perbuatan yang tak best tu...huhuh..

sebelum ni pulak pasal tanah!!pesal jadi camni?Astaghfirullahal azim...ngucap panjang aku bila dapat berita ni dr kak eda...sakit jiwo den...tgh kuliah pun dah tak semangat dah dan tak boleh nak paham dah apa yang doktor cakap hari tu...sakit hati punya pasal...TUhan..nape uji aku macam ni??tapi tak per ni sumer ujian dan dugaan dr ALLAH untuk kita..supaya kita lebih kuat dan taqarrub kita ngan ALLAH lebih rapat lagi...

exam mula 18/5 ni...aku dah mula risau serisau2nya..kitab tak habih baca lagi...usul fiqh?feqh muqaran?feqh syafie?qaah bahas qodhoya.qodhoya muasarah ,hadis ahkam lagi..dan yg paling aku takut sekarang ni QURAN aku tak habih lagi 8 JUZUK...adosss adoiihhh rasa cam batu besar hempap pastu terus rasa dah nak mati...aisehh merepek la pulak...

hehe tolong aku weii..tolong doakan yer..nak balik malaysia nak balik malaysia...tak nak duk sini dah..banyak sangat kenangan..kenangan ngan budak hampeh yang aku jumpa kat arma semalam tu..sakit jiwa..help help help me..

YA ALLAH...TABAHKAN HATI KU...TENANGKAN HATI KU...

No comments: