Sunday, May 31, 2009

cerita tentang bowingg

salam kembali..dh lama tak berceloteh dlm blog ni kan..malas la..tak tau nape mls sangat...tak der idea ke??eh banyak maa...tpi still malas..ASTAGHFIRULLAH...
hmm..sekarang sekolah dah cuti 2 minggu,aku pun cuti jugak coz aku skrg dah jadi ustajah..hehe. Alhamdulillah..boleh la rehat,malas2 kan diri..erkk malas lagi..tak penin2 nak pikir pasal tu pasal ni..pasal majikan yg ntah apa2 ntah...cakap dia je yg betul..pasal anak2 murid lagi..tapi gelagat anak2 murid aku la yg membuatkan penin aku terubat sikit..apa tak nya..sikit2 kang ada la yg berbunyi:- ustazah..esok nak keluar yg mana??soalan peksa..erm senang je dorang kan..dapat pulak ustazah yg baik hati mcm aku ni..huh puji diri beb..sesekalikan..tapi still boleh wat aku tersenyum lagi..

erm..bila dah stat cuti apalagi balik la...balik ke mana???balik ke rawang petang jumaat..pastu pagi2 sabtu..abg hary n family dia bertolak balik TAmpin,n9..tinggallah aku,nadia,dan gg kat umah..fuhh boring siot..tak tau nak wat mende..keje umah???mestilah dah siapkan sume..apa lagi lepas tu lepak depan tv la..pastu zzzzzz....bangun je alamak aiii boring lagi...bila la dorang nak balik ehh..pagi ni la...hari ni kan hari isnin??heheheh...keboringan aku akan hilang sikit masa lagi...balik je hero 3 org tu aku confirm tak boring...hehehe..teruk betul la aku ni..ok eh..saje je nak mumble dlm blog ni..kalo kowang tak suka lantakla..ni blog aku..suke hati nak tulis apa2 pun...hehee salammm...



sebahagian anak2 muridku..

2 comments:

Tok Bond said...

Woi kalau boring..pi celup kepala dalam baldi...or hentak kat dinding!

Unknown said...

Salam Yoi...

Datang la rumah nanti...

ni nombor k eda 019-2028837...

datang jangan x datang..tauuuuuu